سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

خیلی از ماها می دونیم که جان سینا مصاف های زیبایی در رسلمانیا داده است 

ولی او در مصاحبه جدیدش گفت: من از نظرم بهترین مچم تو رسلمانیا 29 مقابل دراک بود،اون مچ از نظر خودم یک مچ فوق العاده زیبا بود 

البته یک مصاف خیلی بد هم داشتم که در رسلمانیا 36 مقابل دفیند بری وایت بود که واقعا یک مچ خیلی مسخره ای بود 

شما هم با نظر جان سینا موافقید؟


نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت9:04---28 ارديبهشت 1401
من با نظر جانسینا کاملا موافقم

هانی سینا
ساعت17:20---21 بهمن 1400
بله کاملا موافقم
پاسخ:سل هانی دستم خورد پیامت پاک شد مجبور شدم خودم پیامتو دوباره باز ارسال کنم فقط ای پی خودم خورد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر